چرا چتروم ها مهم هستند؟ - تهران چت

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

چرا چتروم ها مهم هستند؟ - تهران چت

اتاق های گفتگو برای سال ها به عنوان راهی برای معاشرت با دیگران استفاده می شود. کسب و کارها اکنون از اتاق های گفتگو برای ارتباط با مشتریان، دفاتر دیگر و مشتریان بالقوه استفاده می کنند. از چت یک به یک گرفته تا اتاق های گفتگو پر از کارمندان و مشتریان، چت تجاری تقریباً در هر شرکتی جایگاهی دارد. کسب‌وکارها ممکن است از اتاق‌های گفتگو در داخل شرکت استفاده کنند یا اتاق‌های گفتگو را در وب‌سایت خود قرار دهند تا به سرعت با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشند.


طوفان فکری
اتاق‌های گفتگو مکانی امن را برای کارمندان در سراسر شرکت فراهم می‌کند تا با هم ملاقات کنند و طوفان فکری کنند. از آنجایی که اتاق های چت را می توان بر اساس اعتبار کاربر محدود کرد، تنها کارمندان خاصی در اتاق های گفتگوی خاص مجاز هستند. از اتاق‌های گفتگوی تجاری عمومی نیز می‌توان برای اجازه دادن به کارمندان در طول روز استفاده کرد.

کارمندانی که روی پروژه‌ها با هم کار می‌کنند می‌توانند در یک چتروم مثلا تهران چت شرکت ملاقات کنند و جزئیات را بدون ترک میز یا سفر به مکان‌های مختلف مورد بحث قرار دهند. کارمندان گاهی اوقات بیشتر به احتمال زیاد ایده‌هایی را در یک محیط چت به صورت چهره به چهره مطرح می‌کنند که طوفان فکری چت را به یک راه‌حل کار تیمی موثر تبدیل می‌کند.

کنفرانس مشتری
کسب و کارها می توانند اتاق های چت خود را میزبانی کنند یا از یک سایت چت شخص ثالث برای کنفرانس مشتری استفاده کنند. اتاق های چت به کاربران از هر مکانی اجازه می دهد تا به آن بپیوندند و آنها را به یک راه حل ایده آل برای کنفرانس بین چند نفر تبدیل می کند. تعامل در زمان واقعی نیازی به نشستن کاربران در نزدیکی یک بلندگوی سیستم کنفرانس ندارد و این امر باعث راحتی بیشتر آن می شود. به علاوه، چت مبتنی بر متن را می توان دانلود و برای مراجع بعدی ذخیره کرد. برای کسب و کارها و مشتریان آنها هم راحت و هم ساده است.


پشتیبانی مشتری
اتاق‌های گفتگوی زنده در وب‌سایت‌های تجاری به عنوان راهی برای ارائه پاسخ‌های فوری به سؤالات مشتریان رایج‌تر می‌شوند. مشتریان اغلب ترجیح می دهند از چت استفاده کنند تا از مواجهه با منوهای مزاحم تلفن یا تاخیرهای طولانی در برقراری ارتباط ایمیل جلوگیری کنند. کسب‌وکارها نمایندگان پشتیبانی مشتری را به ویژگی چت زنده اختصاص می‌دهند تا مشتریان بتوانند در ساعات کاری خاص سؤال بپرسند و با یک شخص واقعی چت کنند. ارائه رضایت فوری روابط با مشتری را بهبود می بخشد و به کسب و کارها کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

آموزش از راه دور
گردآوری کارمندان برای آموزش اغلب یک فرآیند دشوار برای مشاغل است. برای کسب و کارهایی که افراد حرفه ای یا متخصص را وارد می کنند، آموزش می تواند بسیار گران باشد. اتاق‌های گفتگو هزینه کمتر و زمان‌بندی آسان‌تری را برای آموزش کارکنان ارائه می‌دهند. مربیان همچنین می توانند از طریق چت در نقاط مختلف هفته در دسترس باشند تا کارمندان بتوانند در زمان مناسب تری به آموزش دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی کارکنان
بسیاری از کسب و کارها از اتاق های گفتگو برای پشتیبانی از کارکنان در طول روز استفاده می کنند. کارمندان می توانند به جای تماس یا بازدید از دفتر یک فرد وارد اتاق گفتگو شوند و در مورد مشکلات کامپیوتری، قوانین، زمان تعطیلات یا اطلاعیه های شرکت سؤال بپرسند. کسب‌وکارها می‌توانند اتاق‌های گفتگو را برای بخش‌های خاصی مانند فناوری اطلاعات یا منابع انسانی اختصاص دهند. برای کارمندانی که اغلب سفر می‌کنند، اتاق‌های گفتگو می‌توانند برای ارائه راهنمایی در مورد مشتریان، یافتن مکان‌ها و نحوه رسیدگی به مشکلات فنی در زمان دوری استفاده شوند.

بهره وری بیشتر
وقتی کارمندان مجبور نیستند میزهای خود را برای جلسات یا پشتیبانی ترک کنند، مجبور نیستند برنامه ها را تعطیل کنند یا زمانی را به پیاده روی یا مسافرت بگذرانند. به عنوان یک نتیجه، آنها تمایل دارند که بهره وری بیشتری داشته باشند و می توانند بلافاصله پس از پرسیدن سوالات، فایل ها را بالا بیاورند. پس از پایان چت، کارمند در حال حاضر پشت میز خود است و آماده ادامه کار بر روی وظایف معمول خود است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1400 ساعت : 3:36
بازدید : 459

خرید بهترین پچ های دور چشم

خرید بهنرین پچ دور چشم

امروزه ماسک های دور چشم را می توان در هر فروشگاهی یافت. این ماسک های دوست داشتنی و مفید در حال تبدیل شدن به یکی از پایه های اصلی مراقبت از پوست شما هستند. روتین پوست همان اقداماتی است که هر روز برای مراقبت از پوست انجام می دهید. اما دلیل محبوبیت پچ زیر چشم چیست و مزایای این محصول برای ناحیه چشم چیست؟

اگر نیاز به خرید بهترین پچ دور چشم دارید، به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار، بهترین فروشگاه آرایشی و بهداشتی برای خانوم هایی که به دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی هستند، در کشور می باشد.

پچ چیست؟
پچ زیر چشم اولین بار توسط یک دانشمند کره جنوبی اختراع شد. این پچ ها در اصل تکه ها یی مثل پانسمان بودند. آنها از پارچه ساخته شده بودند و در مواد مغذی و امولسیون جاسازی شده بودند. این تکه را به یک ماسک چسبناک مخصوص دور چشم تبدیل کرد. پچ های چشمی در ابتدا بسیار گران بودند و افراد زیادی قادر به خرید آن نبودند. اما ماسکهای دور چشم امروزی نسبتاً مقرون به صرفه هستند و هرکسی می تواند با هر بودجه ای آن را خریداری کند.

پچ های امروزی فقط ماسک های کوچکی هستند که برای پوست های حساس و حساس دور چشم طراحی شده اند. بیشتر تکه های زیر چشم از هیدروژل ساخته شده و سرشار از انواع ویتامین ها ، مواد مغذی ، ترکیبات آبرسان و سایر مواد مغذی است. با این حال ، تکه هایی را می توان یافت که از پارچه ، بی سلولز و سایر مواد اولیه مشابه تهیه شده اند. اما پچ های زیر چشم چه می کنند؟

هدف اصلی پچ‌ها آبرسانی و مرطوب کردن پوست ظریف زیر چشم است. پوست اطراف چشم غدد چربی کمتری نسبت به سایر نواحی صورت دارد که باعث می شود پوست این ناحیه بسیار مستعد خشکی شود. پوست این ناحیه نیز بسیار نازک است. ویژگی ای که آن را مستعد چین و چروک ، پف و تیرگی می کند. پچ‌ها می تواند چین و چروک و پف را با مرطوب کردن و تغذیه پوست اطراف چشم تا حد زیادی کاهش دهد.

برخی از مفیدترین موادی که پچ های زیر چشم در آن خیس می شوند عبارتند از:

  • مواد برطرف کننده سیاهی چشم: کافئین ، پانتنول و روغنهای ضروری تسکین دهنده مانند روغن نعناع ، روغن اسطوخودوس و روغن بابونه
  • برطرف کننده پف زیر چشم: اسید هیالورونیک و کافئین
  • مواد لازم برای درمان چین و چروک دور چشم: انواع آنتی اکسیدان ها ، ویتامین C ، رتینول و انواع پپتیدها
  • مرطوب کننده و آبرسان: اسید هیالورونیک ، سرامیدها ، رتینول ، کافئین ، آلوئه ورا و نیاسینامید.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400 ساعت : 15:8
بازدید : 480

معرفی انواع مدل های کرکره برقی

کرکره های غلتکی به دلیل مزایایی که دارند در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری به دست آورده اند. آنها امنیت، ایمنی در برابر شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می کنند و جذابیت فضا را افزایش می دهند.

یکی از اصلی ترین وجه تمایز انواع کرکره برقی مسکونی و تجاری می باشد. در حالی که بیشتر کرکره های مسکونی در جهت امنیت و عایق هستند، کرکره های صنعتی بر امنیت و بهبود محیط تمرکز دارند.

اکثر کرکره های مدرن دارای چندین افزونه هستند که استفاده و نگهداری از آنها را آسان می کند. اگر نمی دانید کدام نوع کرکره برای تنظیمات شما مناسب است، برای آشنایی با انواع مختلف کرکره به ادامه مطلب مراجعه کنید.

معرفی انواع کرکره برقی - میس پی

کرکره های داخلی و کرکره های بیرونی

عملکرد کرکره های داخلی برای ارائه نور و تهویه بهتر به خانه یا محیط تجاری است. آنها در طبیعت همه کاره تر هستند. از طرف دیگر کرکره های بیرونی کاربردی تر هستند. آنها ایمنی و محافظت در برابر آب و هوای سخت را ارائه می دهند. اگرچه کرکره های داخلی و خارجی هر دو در عملکرد اصلی خود متفاوت هستند، اما هر دو در طیف گسترده ای از رنگ ها، انواع و انواع مختلف برای افزایش جذابیت ظاهر می شوند.

کرکره غلتکی دستی و کرکره اتوماتیک
کرکره های دستی بسیار محبوب هستند زیرا مقرون به صرفه ترین هستند. آنها از شما می خواهند که به صورت دستی آنها را باز یا بسته کنید. هزینه تعمیر و نگهداری عمده ای که با کرکره های دستی متحمل می شوید روغن کاری کرکره شماست.

کرکره های اتوماتیک، اگرچه گران هستند، اما راحت تر هستند زیرا نیازی به اعمال قدرت فیزیکی برای باز کردن یا بستن آنها ندارند. شما می توانید با تامین انرژی آنها از طریق انرژی خورشیدی در انرژی صرفه جویی کنید. با این حال، زمان بیشتری برای نصب نیاز دارند و ممکن است هزینه تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشند.

کرکره های توکار و توکار
کرکره های توکار در داخل پنجره یا درها تعبیه شده اند و تمامی اجزای آن به خوبی پنهان شده اند و به همین دلیل این کرکره ها در هنگام باز شدن کاملا از بین می روند.

نصب کرکره های توکار آسان است. با این حال، جعبه کرکره و ریل آنها در سطح نصب قابل مشاهده است. اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که جذابیت خانه‌شان با کرکره‌های توکار تا حد زیادی کاهش می‌یابد، این روزها، کرکره‌های توکار مدرن با وجود اینکه اجزای آن‌ها در بیرون قابل مشاهده هستند، جذاب به نظر می‌رسند.

کرکره های آلومینیومی و شفاف
کرکره های آلومینیومی از نظر دوام و کیفیت بهترین هستند. آنها سبک وزن هستند و در برابر خوردگی مقاوم هستند و به همین دلیل یکی از رایج ترین کرکره های کرکره ای هستند. آنها از اجزای مختلفی برای کاهش نویز، صرفه جویی در انرژی و ایجاد حفاظت استفاده می کنند. از سوی دیگر، کرکره های شفاف در حال حاضر محبوبیت پیدا می کنند. این کرکره ها دید را فراهم می کنند. می تواند در فضای مسکونی شما برای مشرف به باغ یا در یک محیط تجاری نصب شود. همچنین مصرف برق را کاهش می دهند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1400 ساعت : 13:52
بازدید : 481